Subject: FW: Kudjape alevikus Pihla detailplaneering
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 07:44:55 +0300

From: Piret Paiste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 23, 2024 6:50 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kudjape alevikus Pihla detailplaneering

Tere.

Küsisime uuesti lähteseisukohti Kudjape alevikus Pihla
detailplaneeringule. TRAM esitas 03.07.2024 sisendi, milles tõi välja, et
Lennundusseaduse § 35 prim 2 lg 3 punkti 13 kohaselt on keelatud uute
elamurajoonide ehitamine.

Vallavalitsus on seisukohal, et tegu ei ole uue elamurajooni ehitamisega,
kuna Ida-Niidu ja Kudjape elamurajoonid on planeeritud Kuressaare linna ja
Kaarma valda juba kõigis arengukavades ja üldplaneeringus ning
elamuehituse arendustegevus on toimunud selles kaitsevööndis iga-aastaselt
ja lennuväljale ka tunduvalt lähemal. Meie hinnangul on tegu olemasoleva
elamurajooni jätkuva väljaarendamisega.

Palume seisukohta, kuidas edasi, sest meie soov on siiski sinna elamud
planeerida.

Kas peaks korraldama ühise kohtumise, et arutada võimaluste üle ja kas
Teil on selles osas kaalutlusruumi. Mida tõlgendatakse uue elamurajooni
all?

Palun võimalusel kiiret tagasisidet.

Parimat

Piret Paiste

Planeeringuspetsialist

Saaremaa Vallavalitsus | Tallinna tn 10, Kuressaare 93819

+372 452 5093 | +372 5558 5708 |  <http://www.saaremaavald.ee/>
www.saaremaavald.ee